Κάλεσμα Ανοιχτής Πρωτοβουλίας Ειδικευομένων Ιατρών




Καλούμε σε συνάντηση στις 30/8/2010, ημέρα Δευτέρα και ώρα 8 το απόγευμα, στην Πλατεία Μερκούρη, Ανω Πετράλωνα, Αθήνα.


Θέμα συζήτησης: Η αυθαίρετη και επικίνδυνη διαχείρηση της απόφασης του ΣτΕ και της Νομοθετικής Ρύθμισης από το Υπουργείο Υγείας και τις Νομαρχίες.


Καλούμε σε συνάντηση τη Δευτέρα, 2/8/2010 και ώρα 19:00, προκειμένου να συζητήσουμε τη Νομοθετική Ρύθμιση που αφορά τους ειδικευόμενους Ψυχιατρικής, Νευρολογίας, Παιδοψυχιατρικής και Φυσιατρικής.

Για όσους ενδιαφέρονται, η συνάντηση θα γίνει στην πλατεία Μερκούρη (Άνω Πετράλωνα), καθώς, λόγω καλοκαιριού, είναι δύσκολο να βρεθεί κάποια αίθουσα.

Κατόπιν της Συνέλευσης στις 19/7/1010, αποφασίστηκε συνάντηση τριών αντιπροσώπων
τηνΤρίτη 20/7/2010 στις 12.30 με την Υπουργό ή αρμόδιο αντιπρόσωπο και κατάθεση κειμένου με τις προτάσεις της Ανοικτής Πρωτοβουλίας, όπως αυτές αποφασίστηκαν κατά την ανωτέρω συνέλευση.

Συνέλευση Ανοιχτής Πρωτοβουλίας

Δευτέρα, 19/07/2010 στις 19.00

Γραφεία ΟΕΝΓΕ, Μάρνης 30

Θέματα:

1) ενημέρωση για την παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Υγείας
2) συζήτηση για τη διεύρυνση των προτάσεων προς το Υπουργείο Υγείας κ
3) προγραματισμό νέας παράστασης διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Υγείας,εντός της επόμενης εβδομάδος.

Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Απόφαση ΣτΕ

38/2010 ΣΤΕ ( 505412)

(Α΄ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΝΟΜΟΣ)
Ειδικευόμενοι ιατροί. Αίτηση ακύρωσης της απόφασης Υ10δ/οικ. 38059/2007 του
Υφυπουργού Υγείας, κατά το μέρος που με αυτήν ορίζεται ότι, προκειμένου περί
ειδικοτήτων για τη λήψη των οποίων απαιτούνται περισσότερα από δύο στάδια
ειδίκευσης, επιτρέπεται, μετά την τοποθέτηση στο πρώτο προκαταρκτικό στάδιο,
η υποβολή μίας αίτησης για καθένα από τα επόμενα στάδια ειδίκευσης. Το
προηγούμενο σύστημα της ΥΑ Α9γ/38800/1998, ως προς το δικαίωμα υποβολής
αίτησης για την κύρια ειδικότητα, μεταβλήθηκε με την προσβαλλόμενη απόφαση, η
οποία επέτρεψε, προκειμένου περί ειδικοτήτων για τη λήψη των οποίων
απαιτούνται περισσότερα από δύο στάδια ειδίκευσης (όπως για την ειδικότητα
της Παιδοψυχιατρικής), την υποβολή - μετά την τοποθέτηση των ιατρών στο πρώτο
προκαταρκτικό στάδιο - μίας αίτησης για το δεύτερο προκαταρκτικό στάδιο και
μίας για την κύρια ειδικότητα. Όμως, προκειμένου περί ιατρών που έχουν ήδη
αρχίσει την ειδίκευσή τους, η κανονιστικώς δρώσα Διοίκηση δεν μπορεί, σύμφωνα
και με τις αρχές της ισότητας και της προστατευομένης εμπιστοσύνης, χωρίς
ειδική νομοθετική εξουσιοδότηση, άλλως, χωρίς να γίνεται επίκληση λόγων
δημοσίου συμφέροντος, να εξισώσει κανονιστικώς την κατάσταση, αφενός, ιατρών
οι οποίοι μόλις έχουν τοποθετηθεί στο πρώτο προκαταρκτικό στάδιο και,
αφετέρου, ιατρών που έχουν ήδη διανύσει ικανό χρόνο στο στάδιο αυτό ή το
έχουν ολοκληρώσει. Η διάταξη του άρθρου 8 παρ. 2 του ν. 123/1975 δεν παρέχει
εξουσιοδότηση προς τούτο. Η προσβαλλόμενη ρύθμιση ευρίσκεται εκτός
εξουσιοδότησης. Αντίθετη μειοψηφία. Δεκτή η αίτηση ακύρωσης.

Αριθμός 38/2010

ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ Δ΄

Συνεδρίασε δημόσια στο ακροατήριό του στις 9 Δεκεμβρίου 2008, με την εξής
σύνθεση: Π. Πικραμμένος, Αντιπρόεδρος, Προεδρεύων, σε αναπλήρωση του Προέδρου
του Τμήματος και της αναπληρώτριας Προέδρου, που είχαν κώλυμα, Δ. Πετρούλιας,
Η. Τσακόπουλος, Σύμβουλοι, Μ. Σωτηροπούλου, Ι. Μιχαλακόπουλος, Πάρεδροι.
Γραμματέας η Δ. Μουζάκη, Γραμματέας του Δ΄ Τμήματος.

Για να δικάσει την από 25 Μαΐου 2007 αίτηση:

των: 1) ......................, κατοίκου ......... Αττικής (........
............ .), 2) ....... ......... ......., κατοίκου ........... Αττικής
(.......... ..), 3) ....... .......... ............., κατοίκου Χανίων Κρήτης
(............. ..), 4) ........ .......... ..........., κατοίκου Ηλιούπολης
Αττικής (......... ...), 5) ..... ........ .........., κατοίκου Πολυδρόσου
........... Αττικής (...... .), 6) ........ ...... ..............., κατοίκου
Κηφισιάς Αττικής (........ ....... ......... .), οι οποίοι παρέστησαν με το
δικηγόρο Χρήστο Ροκόφυλλο (Α.Μ. 1091), που τον διόρισαν στο ακροατήριο και 7)
........ ........... ...., κατοίκου Αμφιλοχίας Αιτωλ/νίας (........... ..), η
οποία παρέστη με το δικηγόρο Χρήστο Ροκόφυλλο (Α.Μ. 1091), που τον διόρισε με
πληρεξούσιο, κατά του Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, ο οποίος
παρέστη με τον Αν. Μπάνο, Πάρεδρο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.

Με την αίτηση αυτή οι αιτούντες επιδιώκουν να ακυρωθεί η υπ΄ αριθμ.
Υ10δ/οικ.38059/21 Μαρτίου 2007 εκτελεστή απόφαση του Υφυπουργού Υγείας και
Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

Η εκδίκαση άρχισε με την ανάγνωση της εκθέσεως της Εισηγήτριας, Παρέδρου Μ.
Σωτηροπούλου.

Κατόπιν το δικαστήριο άκουσε τον πληρεξούσιο των αιτούντων, ο οποίος
ανέπτυξε και προφορικά τους προβαλλόμενους λόγους ακυρώσεως και ζήτησε να
γίνει δεκτή η αίτηση και τον αντιπρόσωπο του Υπουργού, ο οποίος ζήτησε την
απόρριψή της.

Μετά τη δημόσια συνεδρίαση το δικαστήριο συνήλθε σε διάσκεψη σε αίθουσα του
δικαστηρίου και

Αφού μελέτησε τα σχετικά έγγραφα

Σκέφθηκε κατά το Νόμο

1. Επειδή, για την άσκηση της κρινόμενης αίτησης έχει καταβληθεί το παράβολο
(έντυπα παραβόλου 843247, 1885268/2007).

2. Επειδή, με την κρινόμενη αίτηση, ζητείται η ακύρωση της απόφασης
Υ10δ/οικ.38059/21.3.2007 του Υφυπουργού Υγείας (ΦΕΚ Β΄ 544/28.3.2007), κατά
το μέρος που με αυτήν ορίζεται ότι, προκειμένου περί ειδικοτήτων για τη λήψη
των οποίων απαιτούνται περισσότερα από δύο στάδια ειδίκευσης, επιτρέπεται,
μετά την τοποθέτηση στο πρώτο προκαταρκτικό στάδιο, η υποβολή μίας αίτησης
για καθένα από τα επόμενα στάδια ειδίκευσης.

3. Επειδή, το άρθρο 8 παρ. 2 του ν. 123/75 (Α΄ 172) ορίζει ότι «διΆ
αποφάσεων του Υπουργού Κοινωνικών Υπηρεσιών καθορίζεται η διαδικασία και ο
τρόπος τοποθετήσεως των ειδικευομένων ιατρών εις τα Νοσηλευτικά Ιδρύματα του
ν.δ. 2592/1953, ως και εις άπαντα τα ανεγνωρισμένα διΆ άσκησιν ιατρών παντός
είδους Νοσηλευτικά Ιδρύματα, ?», ενώ, περαιτέρω, κατά το άρθρο 1 παρ. 4 του
ν. 1579/85 (Α΄ 217), «η τοποθέτηση των ειδικευομένων γίνεται με απόφαση του
Υπουργού Υγείας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, σύμφωνα με τη σειρά
προτεραιότητας υποβολής των αιτήσεων». Κατ΄ επίκληση των διατάξεων αυτών,
εκδόθηκε η απόφαση Α9γ/ 38800/ 20.11.1998 του Υπουργού Υγείας και Πρόνοιας
(ΦΕΚ Β΄ 1232), με την οποία ορίσθηκαν τα εξής: 1. η άσκηση που προβλέπεται
από τις κείμενες διατάξεις πριν από την κύρια ειδικότητα προηγείται αυτής και
πραγματοποιείται, κατά κανόνα, με ξεχωριστή τοποθέτηση, 2. επιτρέπεται να
εκκρεμεί «μία αίτηση για μία ειδικότητα (προκαταρκτικό στάδιο ή κύριο) και
για ένα Νοσοκομείο» και «με την υποβολή νεώτερης αίτησης, ακυρώνεται
αυτοδικαίως κάθε προγενέστερη (αίτηση)», 3. η υποβολή αίτησης για απόκτηση
σειράς προτεραιότητας, προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι «? να αρχίσουν την
ειδίκευσή τους στην κύρια ειδικότητα, γίνεται πάντοτε μετά την τοποθέτηση των
γιατρών ? για το προκαταρκτικό στάδιο ειδικότητας ?» και 4. ειδικώς για τα
δύο προκαταρκτικά στάδια της ιατρικής ειδικότητας της παιδοψυχιατρικής [για
την απόκτηση της οποίας απαιτείται άσκηση 4,5 ετών, εκ των οποίων 6 μήνες
Κλινική Νευρολογία, 18 μήνες Κλινική Ψυχιατρική των ενηλίκων και 2,5 έτη
Παιδοψυχιατρική (άρθρο 1 περ. 27 του π.δ. 415/94, Α΄ 236)], παρέχεται
δυνατότητα αντίστροφης εκπαίδευσης μεταξύ της Κλινικής Νευρολογίας και της
Κλινικής Ψυχιατρικής. Εξάλλου, σύμφωνα με την αυτή κανονιστική απόφαση,
«προκειμένου να συνταχθεί Υπουργική Απόφαση τοποθέτησης - πρόσληψης γιατρών
για ειδίκευση, θα πρέπει να συντρέχουν οι εξής προϋποθέσεις: α. σειρά
προτεραιότητας, β. κένωση θέσης, γ. πιστοποιητικό ευδόκιμης άσκησης στην
προκαταρκτική άσκηση (το οποίο θα πρέπει να προσκομίζεται από τον
ενδιαφερόμενο γιατρό τουλάχιστον μέχρι και 3 εργάσιμες ημέρες από την
ημερομηνία κένωσης της θέσης, εύλογο χρονικό διάστημα για τη χορήγηση του
σχετικού πιστοποιητικού) ? ». Τέλος, με την απόφαση Δ2β/οικ. 65918/10.1.1977
του Υφυπουργού Κοινωνικών Υπηρεσιών (Β΄ 51), όπως συμπληρώθηκε με την απόφαση
Υ10δ/οικ. 6670/9.2.2001 του Υπουργού Υγείας και Πρόνοιας (Β΄167), ορίσθηκε
ότι οι αιτήσεις των ειδικευομένων καταχωρούνται σε ειδικό βιβλίο σειράς
προτεραιότητας, το οποίο τηρείται χωριστά ανά Νοσοκομείο και ειδικότητα και
ότι η σειρά τοποθέτησης των ειδικευομένων σε κάθε Νοσοκομείο καθορίζεται από
τον αριθμό και την ημερομηνία πρωτοκόλλου που έλαβαν οι αιτήσεις των ιατρών
που ενδιαφέρονται να πραγματοποιήσουν την ειδίκευσή τους στο συγκεκριμένο
αυτό Νοσοκομείο.

4. Επειδή, οι αιτούντες, πτυχιούχοι Ιατρικής, ενδιαφέρονται να αποκτήσουν
την ιατρική ειδικότητα της Παιδοψυχιατρικής και είχαν ήδη τοποθετηθεί, πριν
από τη δημοσίευση της προσβαλλόμενης κανονιστικής απόφασης, προς ειδίκευση
στο πρώτο προκαταρκτικό στάδιο, το οποίο, μάλιστα, οι 1η, 4ος, 5η, 6η και 7η
των αιτούντων είχαν ήδη ολοκληρώσει. Περαιτέρω, όλοι οι αιτούντες είχαν
υποβάλει αιτήσεις για την τοποθέτησή τους και στο δεύτερο προκαταρκτικό
στάδιο [από 3.5.06, 20.6.06, 30.7.04, 30.5.05, 8.2.05, 20.4.05 και 12.7.05,
αντιστοίχως ανά αιτούντα], χωρίς, όμως, να έχουν ακόμη τοποθετηθεί στο στάδιο
αυτό και χωρίς, επομένως, να έχουν, υπό το καθεστώς της προϊσχύουσας ΥΑ
Α9γ/38800/20.11.1998, δικαίωμα υποβολής αίτησης για τοποθέτηση στην κύρια
ειδικότητα (βλ. και το έγγραφο απόψεων Υ10δ/61450/6.11.2008 της Διεύθυνσης
Προσωπικού Ν.Π. του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης προς το
ΣτΕ). Το μνημονευθέν στην προηγούμενη σκέψη σύστημα της ΥΑ
Α9γ/38800/20.11.1998, ως προς το δικαίωμα υποβολής αίτησης για την κύρια
ειδικότητα, μεταβλήθηκε με την προσβαλλόμενη απόφαση, η οποία δημοσιεύθηκε
στις 28.3.2007 και επέτρεψε, προκειμένου περί ειδικοτήτων για τη λήψη των
οποίων απαιτούνται περισσότερα από δύο στάδια ειδίκευσης (όπως για την
ειδικότητα της Παιδοψυχιατρικής), την υποβολή - μετά την τοποθέτηση των
ιατρών στο πρώτο προκαταρκτικό στάδιο - ταυτοχρόνως δύο αιτήσεων, δηλαδή μίας
αίτησης για το δεύτερο προκαταρκτικό στάδιο και μίας για την κύρια
ειδικότητα.

5. Επειδή, από τις καταστάσεις σειράς προτεραιότητας για ειδίκευση στην
κύρια ειδικότητα της Παιδοψυχιατρικής σε συγκεκριμένα Νοσοκομεία, που
προσκόμισαν οι αιτούντες, προκύπτει ότι ιατροί, οι οποίοι είχαν τοποθετηθεί
μεταγενεστέρως σε σχέση με τους νυν αιτούντες στο πρώτο προκαταρκτικό στάδιο,
προηγούνται αυτών στις καταστάσεις της σειράς προτεραιότητας που τηρούνται
για την κύρια αυτή ειδικότητα και για τα συγκεκριμένα Νοσοκομεία, ως εκ του
ότι υπέβαλαν προγενέστερες σε ημερομηνία ή σε αριθμό πρωτοκόλλου αιτήσεις,
ενώ οι αιτούντες, που υπέβαλαν μεταγενέστερες αιτήσεις, έπονται στη σειρά
προτεραιότητας των νεωτέρων τους - σε σχέση με την τοποθέτηση στο πρώτο
προκαταρκτικό στάδιο - ιατρών. Προβάλλουν δε συναφώς οι αιτούντες ότι, με την
εφαρμογή του νέου συστήματος, θα προταχθούν αυτών και θα τοποθετηθούν τελικώς
στην κύρια ειδικότητα άλλοι, νεώτεροί τους, ειδικευόμενοι (εάν, βεβαίως,
έχουν ολοκληρώσει ευδοκίμως την άσκησή τους στα δύο προκαταρκτικά στάδια) και
ότι οι ίδιοι θα αναγκασθούν να αναμείνουν πολύ περισσότερο χρόνο για την
τοποθέτησή τους στην κύρια ειδικότητα της Παιδοψυχιατρικής και την ολοκλήρωση
της ειδίκευσής τους. Υπό τα δεδομένα αυτά, η κρινόμενη αίτηση ασκείται κατά
της προσβαλλόμενης κανονιστικής πράξης με έννομο συμφέρον και εν γένει
παραδεκτώς και πρέπει να εξετασθεί κατ΄ ουσίαν.

6. Επειδή, βάσει της προσβαλλόμενης απόφασης, κατέστη το πρώτον δυνατή, μετά
την τοποθέτηση των ενδιαφερομένων στο πρώτο προκαταρκτικό στάδιο, η υποβολή
αιτήσεων τοποθέτησης στην κύρια ειδικότητα της παιδοψυχιατρικής εκ μέρους
ιατρών οι οποίοι δεν τελούσαν, υπό το προηγούμενο καθεστώς, υπό τις αυτές
συνθήκες, εφόσον θα αποκτούσαν, κατά κανόνα, δικαίωμα υποβολής αίτησης για
την κύρια ειδικότητα μόνον μετά την τοποθέτησή τους στο δεύτερο προκαταρκτικό
στάδιο, σύμφωνα με την προϊσχύουσα ρύθμιση. Εξάλλου, και υπό την εκδοχή ότι
όλες οι ως άνω αιτήσεις θα υποβάλλονταν την ίδια ημέρα, η εφαρμογή της
προσβαλλόμενης απόφασης θα οδηγούσε στην τοποθέτηση ιατρών στην κύρια
ειδικότητα βάσει του αριθμού προτεραιότητας (πρωτοκόλλου) που θα είχαν λάβει
οι - υποβληθείσες καθ΄ υπόθεση την ίδια ημέρα - αιτήσεις, αδιαφόρως εάν
υποβάλλονταν εκ μέρους ιατρών οι οποίοι, όπως προελέχθη, θα αποκτούσαν, υπό
το κράτος του προϊσχύσαντος συστήματος, δικαίωμα υποβολής της αίτησης για το
τρίτο και κύριο στάδιο της ειδίκευσής τους σε διαφορετικά χρονικά σημεία,
αναλόγως, δηλαδή, του χρόνου τοποθέτησής τους στο δεύτερο προκαταρκτικό
στάδιο. Όμως, προκειμένου περί ιατρών που έχουν ήδη αρχίσει την ειδίκευσή
τους, η κανονιστικώς δρώσα Διοίκηση δεν μπορεί, σύμφωνα και με τις αρχές της
ισότητας και της προστατευομένης εμπιστοσύνης (βλ. ΣτΕ 113/2005, Π.Ε. 703/90,
πρβ. ΣτΕ 1044/2005), χωρίς ειδική νομοθετική εξουσιοδότηση, άλλως, χωρίς να
γίνεται επίκληση λόγων δημοσίου συμφέροντος ικανών να δικαιολογήσουν την
επιχειρούμενη μεταβολή ή λόγων που απορρέουν από τη φύση των πραγμάτων, να
εξισώσει κανονιστικώς την κατάσταση, αφενός, ιατρών οι οποίοι μόλις έχουν
τοποθετηθεί στο πρώτο προκαταρκτικό στάδιο και, αφετέρου, ιατρών που έχουν
ήδη διανύσει ικανό χρόνο στο στάδιο αυτό ή, κατά μείζονα λόγο, το έχουν
ολοκληρώσει και ευρίσκονται, επομένως, εγγύς της τοποθέτησής τους στο δεύτερο
προκαταρκτικό, η οποία (τοποθέτηση) τους παρείχε προηγουμένως, υπό το
καθεστώς της ΥΑ Α9γ/38800/20.11.1998, το δικαίωμα υποβολής αίτησης για το
τρίτο στάδιο. Εν προκειμένω, δε, η διάταξη του άρθρου 8 παρ. 2 του ν. 123/75,
ερμηνευόμενη υπό το φως των ανωτέρω αρχών, δεν παρέχει, κατά την αληθή έννοιά
της, εξουσιοδότηση προς τούτο - ήτοι, κατά τα προαναφερθέντα, για την εξίσωση
των υπό διαφορετικές συνθήκες τελούντων ιατρών -, ενώ, εξάλλου, ουδόλως
προκύπτει η συνδρομή λόγων ικανών να δικαιολογήσουν την εν λόγω κανονιστική
ρύθμιση. Ως εκ τούτου, η προσβαλλόμενη ρύθμιση ευρίσκεται εκτός
εξουσιοδότησης κατά το μέρος που, προκειμένου περί ιατρών ήδη τοποθετηθέντων
στο πρώτο εκ των τριών σταδίων ειδίκευσης προ της δημοσίευσής της
(28.3.2007), παρέλειψε να διαλάβει ρυθμίσεις προς αποφυγή της πιθανότητας να
υποσκελισθούν κατά την τοποθέτηση στην κύρια ειδικότητα σε συγκεκριμένο
Νοσοκομείο - και εκ μόνου του λόγου ότι υπέβαλαν μεταγενέστερη αίτηση -
ιατροί οι οποίοι υπό το προϊσχύσαν σύστημα θα προηγούντο άλλων που τελικώς
προτάχθηκαν [κατ΄ εφαρμογή της προσβαλλόμενης πράξης και λόγω ακριβώς της
υποβολής προγενέστερης αίτησης] στη σειρά προτεραιότητας για την κύρια
ειδικότητα στο συγκεκριμένο αυτό Νοσοκομείο. Πρέπει, επομένως, να ακυρωθεί η
προσβαλλόμενη απόφαση κατά το προαναφερθέν μέρος, για το λόγο αυτό, βασίμως
προβαλλόμενο. Κατά τη γνώμη, όμως, του Παρέδρου Ι. Μιχαλακόπουλου, η αίτηση
ακυρώσεως είναι απορριπτέα ως νόμω αβάσιμη, αφενός μεν διότι δεν υφίσταται,
κατά γενική αρχή, δικαίωμα για διατήρηση αμετάβλητης μιας κανονιστικής
ρύθμισης, αφετέρου δε διότι με την προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση
παρασχέθηκε, από τη δημοσίευσή της, δικαίωμα υποβολής αιτήσεων για το κύριο
στάδιο ειδίκευσης σε όλους τους ειδικευομένους του πρώτου σταδίου, είτε αυτοί
έχουν μόλις τοποθετηθεί σε αντίστοιχα Νοσοκομεία, είτε, όπως ορισμένοι εκ των
αιτούντων, έχουν περατώσει το στάδιο αυτό. Επομένως, η, κατ΄ εφαρμογή ακριβώς
της προσβαλλόμενης πράξης, επίκαιρη υποβολή αιτήσεων για το τρίτο και κύριο
στάδιο ειδίκευσης (προκειμένου να περιορισθεί στο ελάχιστο δυνατόν ο χρόνος
αναμονής για την ολοκλήρωση της ειδικότητας) ανάγεται στη σφαίρα ευθύνης των
ενδιαφερομένων της κατηγορίας όπου ανήκουν οι αιτούντες, οι οποίοι και δεν
μπορούν να επικαλεσθούν άγνοια νόμου. Επομένως, η προσβαλλόμενη κανονιστική
απόφαση που παρέλειψε να διαλάβει μεταβατικές ρυθμίσεις κατοχυρωτικές για την
κατηγορία των αιτούντων δεν προσκτάται παρανομία από το ενδεχόμενο γεγονός
ότι είναι δυνατόν, κατΆ εφαρμογή του άρ. 1 παρ. 4 του ν. 1579/85, αυτοί να
υποσκελισθούν, στην κατάληψη συγκεκριμένης θέσης ειδικευομένου κατά το τρίτο
στάδιο, από υποψηφίους που είχαν τοποθετηθεί μετά από αυτούς στο πρώτο
στάδιο.

Διά ταύτα
Δέχεται την αίτηση.

Ακυρώνει, κατά το αναφερόμενο στο σκεπτικό μέρος, την απόφαση Υ10δ/οικ.
38059/21.3.2007 του Υφυπουργού Υγείας (ΦΕΚ Β΄ 544/2007).

Διατάσσει την απόδοση του παραβόλου.

Επιβάλλει στο Δημόσιο τη δικαστική δαπάνη των αιτούντων, που ανέρχεται σε
920 ευρώ.

Η διάσκεψη έγινε στην Αθήνα στις 11 Ιουνίου 2009 και στις 3 Δεκεμβρίου 2009

Ο Προεδρεύων Αντιπρόεδρος Η Γραμματέας του Δ΄ Τμήματος

Π. Πικραμμένος Δ. Μουζάκη

και η απόφαση δημοσιεύθηκε σε δημόσια συνεδρίαση της 12ης Ιανουαρίου 2010.

Ο Πρόεδρος του Δ` Τμήματος Η Γραμματέας του Δ` Τμήματος

Μ. Βροντάκης Δ. Μουζάκη

Π.Β.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου